Özel günler var mıdır?

  "Anladım ki, hayatta özel günler yok, özel anlar var ve sen ne zaman olacaklarını seçemezsin."

 Bazı aylar var sanki herkesler o aylarda doğmuş. Sıra sıra ya da aynı günde.  Özel günler olsa bile her gün bir sürü insan doğmuyor mu? her günü özel kılmaya yetmez mi bunlar? Ya da o gün de güneşin doğması yetmez mi? Sevdiğin birini kalbinde hissedebildiğin her an güzel değil mi?
 Bundan olamaz mı doğum günlerine bağlılığımız? Sevdiklerimizi yanımızda hissettirdiği için ya da sevgilerini kalbimizde. Olay bundan daha basit olabilir mi? Sadece önemsenmek istiyor olabilir miyiz? Sadece sevilmek ya da değerli olduğumuzu hissetmek? Ama olay hissetmek mi bilmek mi? Bana soruyor olsaydınız hissetmek derdim. Ne kadar fark eder biliyor musunuz? Eğer olay hissetmekse bana attığınız her mesajda, benimle ettiğiniz her sohbette ya da sizi anımsatan her olayda mutlu olurdum bende anısı iyi biriyseniz yani siz olmasanız da mutlu olabilirim. Sadece size olan sevgimle.Bunu hissettiğim her an bana özel değil mi işte. Sevgi dünyayı değiştirebilir nasılı da bu bence.
   Konu biraz dağılmış oldu ne diyorduk özel günler yoktur. Yoktur diyebilir miyiz ki ya da vardır? O gün doğmuş olman o günü özel kılmaya yetiyor ama ömrünü özel kılmaya yetmiyor mu? Unutmuyor muyuz bazen hayatın kıymetini hayatta olabilmenin değerini. Mutlu olmak ne kadar kolay aslında bu günüde duydum demek bile mutlu etmez mi sizi? Ama ne kadar değerliydi bebeğinizin ilk kelimeleri ilk sözleri duymak güzelmiş demek ki. Bir şey övülürken aklıma hep o şeye sahip olmayanlar gelir. Herkes net tanımlı bir duyma yetisine sahip olamayabilir. Bende net göremeyen(yüksek miyop ve astigmatım vardı tabiki hala benimle ahahah) bir çocuktum ama bu beni geliştirdi. Derler ki sen ilk kelimenden itibaren çok düzgün konuşurdun koca insan gibi. Göremeyen bir bebek için duyabilmek işte bu kadar önemliymiş. Duymak benim ilk yıllarımı tanımlamış. bir konu seç ve ona odaklan görmek istersen içinde hep bir güzellik var. Yani özel anlar mı özel günler mi? Fark etmiyor. Fark eden şey ne hissediyorsun. Özel günlere inanmak sana güzel hissettiriyorsa bütün özel günlerin geçmişte kalmış veya gelecekte yaşanacak şimdiden kutlu, mutlu, huzurlu, keyifli ve hayırlı olsun. Özel anlara inanıyorsan ve bu sana iyi şeyler hissettiriyorsa anların insanı her anın özel olabilir içindeki güzeli görebilirsen ve eğer anların insanıysan kutlanmaya ya da benzeri şeylere bel bağlamamışsındır diye tahmin ediyorum her anın güzelken ve tadını çıkarıyorken başka birinin onayına ihtiyacın var mı?
   Her ne olursa olsun neyi seçersen seç mutluluğu seç. Kırılacaksa eğer kalbın bırak mutluluk yolunda kırılsın. Vardığında kırıldıklarıma değdi diyebileceğin tek yer mutluluk çünkü. Kendi mutluluğunu bulabilmen dileğiyle şimdiden sevgilerle....

Yorumlar

Popüler Yayınlar