Bütün sırlar bilinseydi | Control z

  Bütün sırlarımız bilinseydi nasıl olurdu? Ya da insanlar birbirlerinden bir şey gizleyemeseydi? Mutlak dürüstlük ütopik bir hayal mi yoksa düzenin bir parçası mı? Pinokyo yalan söylerse burnu uzuyordu yani yalan söylediği biliniyordu ama bu onu yalandan alı koymadı belki yakalandı ama yinede söyledi.

   Belki de insanlar o ilk adımı atamıyorlardır hadi onların telefonlarını hackeleyelim ve sırlarını paylaşalım belki sırları açığa çıkarsa dürüst olmaya başlarlar. Sanırım dizi buna benzer bir şeyler düşünmüş belki de sadece verilerimizin gizliliği olmasaydı ve birileri buna erişebilseydi nasıl olurdu denmiştir. Gerçekten neyden esinlenildi, hangi sorulara cevap aramış yazan kişi bilmek çok isterdim. Ama elimizdeki bilgilere bir bakalım beraber :D

   Meksikan gençlik draması deniyor dizi için ve orijinal dili de İspanyolca. Ben çok alt yazı takip etmek istemediğimden dili İngilizce takip ettim Türkçe alt yazı yine açtım bazen bakmam gerekti. Bu detayı verme sebebim şu bazıları İngilizce dublajın aksanını beğenmemiş. Beni rahatsız etmedi yani ben aksan için izliyorum diziyi demiyorsan germez bence ben beğenilmediğini duyana kadar rahatsız olmamıştım. Ha ama sen ben diziyi aksan için izlerim diyorsan da neden Meksikan dizisi izliyorsun tatlım gerçekten mi bitti mi bütün ana dili İngilizce olan diziler hayır birde madem bitti dublaj yani ne bekliyorsun? Sonuç olarak bence dublaj da okeydi. Neden abarttım bende bilmiyorum :D.

   Diliden bahsettik dublajdan bahsettik ne birde karakterlerden konuşalım. Favori karakterim tabi ki Sofia. Karakteristik özellikleri çok beğeniyorum. Çizerken abartmayı sevdiğimden midir bu karakteristik özellikler çizilse ne güzel olur diyorum hep Sofia nın da  zayıf, bitkin ama tuhaf duruşu, siyah saçları, açık tenli olmasının yanında net karakter özellikleri de var ve dizide zaman zaman görülüyor. İnsanları izlemesi, dikkatli olması, gözlemlemesi diyelim kısaca en iyisi :)

   Tertemiz boş yaptık buraya kadar ama ben yani :) dizlere profesyonel olarak yorum yapacak kişilerden değilim maalesef o sebeple diziye kendimce bir yorum yapayım ve burada vedalaşalım. Diziyi sevdim o merakta bırakmalar dizi boyunca herkesten şüphelendim tam dedim ki yok kesin bu hacker çıkacak çıkmadı ne diyebilirim ki ters köşeydi bana biraz :D Ben biraz '13 reason why' a benzettim ilerlemesini biraz iç karartıcı bir yanı var inkar edemem o yüzden ama o kadar da ağır değil. Sonraki sezonu merak ediyorum ama olur mu emin değilim. Aşırı klasik bir bitiş oldu yani aşırı. Daha iyi olabilirdi pekala dizi boyunca şaşırdım yok artık dedim ama son o kadar olmamış ki o kadar olmamış ya. İzleyenler bir yorum yapsın sonuna sizce nasıldı? Birde bir günde biten diziler çıtır çerez dizi oluyor sanırım bir günde bitti ama çıtır çerez mi bir emin olamadım zira içeriği yoğundu hani başta da yazdım yalanlar üzerine sorulabilecek soruların bazılarını ama izlerken de düşündürdü beni arada aşırı etkiledi sahneye baka kaldım netflix e baka kaldığımız sonlar için o sondaki jenerik kısmını izleme hakkı falan gelsin izletmiyor ya da ben izleyemedim. Yapabilseydim birkaç sahnenin sonunda beklerdim birkaç dakika öyle devam ederdim. Çarpıcıydı bir kez de orijinal dilinde izlemek isterim vakit bulunca. Çarpıcı dizi, film ya da sahneleri İspanyolca daha çarpıcı yapıyor bence vurguları mıdır nedir bilemedim ama işte böyle. Eeeee izleyecek misin? Benzer diziler filmler önerebilirsiniz yorumlara izlemiş başka dizi arayanlara yardımcı olmuş olur ben başlıyorum 'you ve 13 reasons why'. sıra sizde.

Yorumlar

Popüler Yayınlar